مرد پشت تفنگ ها The Darkness II
 
بازی های رایانه ای AA77

http://up.iranblog.com/images/m6vtrapq16lluf67xj2.gif زمانی که در حال انجام یک بازی تیراندازی اول-شخص هستید، تنها دست شخصیت اصلی بازی را مشاهده می کنید. آیا تا کنون به این موضوع فکر کردیده اید که این شخصیت اصلی به چه صورت ساخته می شود و حرکات آن که کاملاً توسط بازیکنان اجرا می شوند، به وسیله چه کسی اجرا می شوند؟ شاید به این موضوع نکرده باشید و یا شاید با خود فکر کرده اید که تمام این قسمت ها به وسیله کامپیوتر انجام می شوند و از بازیگری برای ایفای نقش اصلی یک عنوان اول-شخص استفاده نمی شود. اگر به این موضوع باور داشته باشید، پس با فردی به نام یارون (Yaron) آشنایی ندارید و نام او را نیز نشنیده اید.

او کسی است که نقش دست دیجیتالی دنیای بازی های کامپیوتری را دارد. یارون در دنیای بازی های کامپیوتری با نام لون ولف (Lone Wolf) شناخته می شود و تا کنون مدل شخصیت هایی بوده که در عنوان هایی مانند Killzone 2 ،Saints Row ،Section 8 و Call of Duty: Modern Warfare 3 دیده اید. او را تنها به وسیله اسحله ای که در دست دارد، می شناسید. آخرین کاری که او انجام داده، ایفای نقش در بازی The Darkness II بوده است. یارون را تا مدتی دیگر در نقش جکی استاکادو (Jackie Estacado) مشاهده خواهید کرد. او در شهر اورشلیم رندگی می کند و از جمله کسانی بود که دوست داشت اوقات آزادش را در بازی های کامپیوتری سپری کند. او کارش را با بازی Counter-Strike و با 10 نفر دیگر از دوستانش آغاز کرد.

یارون سریعاً مورد توجه علاقه مندان به بازی Counter قرار گرفت و همین موضوع باعث شد تا بازیسازان مختلف نیز به او توجه کنند. پس از مدتی، یک استودیوی بازیسازی کوچک به نام Pumpkin Effect از او در چند پروژه دیگر استفاده کرد، اما اکنون یارون به عنوان یک Freelance Gun Designer به صورت تمام وقت فعالیت می کند. او تا کنون در بازی های بزرگی قرار داشته که بسیاری از ما آن ها را تجربه کرده ایم. در بازی The Darkness II، سلاح ها تنها دوست شما نخواهند بود. Demon Armها نیز در کنار شما وجود دارند و باعث شده اند که جکی خشونت زیادی را از خودش نشان دهد.

یارون درباره کارش به این موضوع اشاره می کند که: "من همیشه کاری می کنم که مطمئن شوم سلاح به بخش مهمی از بازی تبدیل شده و طوری سلاح را نگه می دارم که حس خوبی به بازیکنان منتقل کند. حمل سلاح و حرکت با آن باید به صورتی انجام شود که بازیکنان دید خوبی روی محیط داشته باشند تا تمام تمرکزشان روی جنگ باشد." در طول بازی با سلاح های مختلفی مواجه می شوید که شخصیت اصلی بازی باید آن ها را حمل کند. سلاح هایی مانند Handgunها، Submachine Gunها، Shotgunها و Assault Rifleها از جمله این سلاح ها هستند. یارون می گوید که سلاح مورد علاقه اش، Dual Pistolهای جکی است. او درباره این موضوع می گوید: "این ها یکی از سلاح های مورد علاقه من هستند و با آن ها می توان نمایش های فوق العاده ای را اجرا کرد.

من تصویری از آن ها را هم در اتاقم دارم." یارون تا قبل از اینکه وارد پروژه The Darkness شود، اطلاعی از کمیک های این سری نداشته، اما با مطالعه آن ها به نظر می رسد که او از کارش بسیار لذت می برد. او با خواندن کمیک ها به شکلی بسیار خوب و واقعی سلاح ها را در این بازی حمل می کند و نمایش بسیار زیبایی را اجرا می کند. یارون درباره کارش می گوید: "المان هایی که جکی دارد، باعث می شود اجرای حرکات او بسیار هیجان انگیز باشد. حضور داشتن در تاریکی حس اسرار آمیزی دارد. با در نظر گرفتن این المان ها، اجرا کردن واقعی آن ها بسیار جالب است. شخصیت جکی الهام های زیادی به من می دهد و باعث شده تا کار من بهتر شود." یارون بیش از 10 سال است که نقش دستی را ایفا کرده که سلاح های مختلفی را حمل کرده است. بازی The Darkness II که کار جدید یارون است، در ماه فبریه راهی  بازار می شود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.